Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:373, Did:0, useCase: 0

Poļi "Lokomotīvi" Ekstralīgā redzēt nevēlas

Poļi "Lokomotīvi" Ekstralīgā redzēt nevēlas
"Lokomotīves" līdzjutēji finālā
Foto: sportowefakty.pl

Svētdien Daugavpils "Lokomotīve" pirmo reizi kluba pastāvēšanas vēsturē izcīnīja pirmo vietu Polijas Nice spīdveja līgā, kas uz papīra komandai garantēja vietu pasaules spēcīgākajā līgā - Polijas Ekstralīgā. Diemžēl poļi par šādu notikumu pavērsienu nav sajūsmā un diezin vai ļaus mūsu klubam startēt pasaules elitē.

Ceļš līdz uzvarai un skarbā realitāte

Daugavpils "Lokomotīve" pirmos soļus Polijas spīdveja čempionātā spēra 2006. gadā, kad dalība Krievijas čempionātā tika nomainīta uz Polijas pēc spēka trešās līgas sacensībām. Divu sezonu laikā komanda kļuva par pirmo ārvalstu vienību, kas aizcīnījusies līdz Polijas otrajai spēcīgākajai līgai. Pie sasniegtā "Lokomotīve" negrasījās apstāties un ar Grigoriju Lagutu priekšgalā jau 2009. gadā ieguva tiesības startēt otrās līgas finālā, taču finansiālu apsvērumu dēļ no tādas iespējas attiecās.

Arī šogad "Lokomotīvei" nav parādījies kāds biezais naudas maks, taču komanda spēja piesaistīt pasaulē labi pazīstamos zviedru braucējus Antonio Lindbeku un Fredriku Lindgrenu. Lielā mērā tieši pateicoties viņu sniegumam (protams, arī somam Jonasam Kilmakorpi), "Lokomotīve" regulāro sezonu noslēdza pirmajā vietā un spraigā cīņā uzvarēja arī lielo finālu! Fināla uzvarētājai automātiski pienākas vieta Ekstralīgā, tomēr juridiski viss nav tik spoži.

Līdz šim neviena ārzemju komanda nekad nav sasniegusi Polijas Ekstralīgu, tādēļ sobrīd ir izveidojusies ļoti interesanta situācija. Sakarā ar to, ka Polijas 1. un 2. līgā ir braukušas ārzemju komandas, līgas reglamentā ir iekļauti izņēmumi saistībā ar minimālo poļu braucēju skaitu sastāvā. Respektīvi, poļi tiek aizvietoti ar vietējiem kluba pārstāvētās valsts spīdvejistiem.

Ekstralīgas reglamentā šādu izņēmumu nav un pastāv nosacījums, ka komandas sastāvā ir jābūt vismaz četriem poļu spīdvejistiem, no kuriem diviem obligāti jābūt junioriem. Uzreiz pēc fināla no vairākiem sacensību organizētājiem izskanēja informācija, ka "Lokomotīves" gadījumā nekādi izņēmumi netiks pieļauti...

Šobrīd tiek diezgan droši apgalvots, ka "Lokomotīve" Ekstralīgā nestartēs un viņu vietu ieņems finālā zaudējusī "Ostrovia". Starp citu, pēc zaudējuma "Lokomotīvei" Ostruvas kluba iekšienē netrūka asu vārdu pārmaiņu, kuras epicentrā bija kluba prezidents un viceprezidents, kā arī galvenais treneris Mareks Česlaks. Uzreiz pēc sacensībām kluba vadība (tā gan noliedz šādu faktu) izsauca policiju, lai tā veiktu alkohola pārbaudi trenerim Česlakam (viņš ir arī Polijas izlases treneris), pēc kuras atklājās, ka Česlaka asinīs ir viena promile alkohola. Drīzumā internetā arī tika publicēts video, kurā prezidents apsaukā treneri par alkoholiķi, draudot viņam, ka viņa trenera karjera ir beigusies. Šīs publikācijas izraisīja plašu rezonansi Polijā un kluba vadība ar viceprezidentu priekšgalā pirmdien paziņoja par atkāpšanos.

Aizmirstot par "Ostrovia" problēmām, atgriezīsimies pie "Lokomotīves". Skaidrs, ka piesaistīt komandai četrus poļu spīdvejistus, lai tikai piedalītos Ekstralīgā, ir nonsenss. Pirmkārt, klubs to nevarētu atļauties, jo poļu spīdvejistu cena tirgū ir pārspīlēti liela un neatbilstoša. Otrkārt, tam nebūtu nekāda loģiska pamatojuma, jo šādā situācijā no sastāva izkristu vismaz divi vietējie braucēji, bet mūsu junioriem nebūtu iespējas braukt vispār, jo Polijas klubos drīkst startēt tikai savi braucēji, bet citu valstu klubos nepieredzējuši braucēji nebūtu vajadzīgi.

Jau vairākkārt medijos bija izskanējusi arī informācija par to, ka klubam nav nepieciešamā finansējuma, lai varētu startēt Ekstralīgā. Tā ir simtprocentīga patiesība, taču kluba vadība dara visu iespējamo, lai nepieciešamos līdzekļus nodrošinātu. Pēdējos gados Polijas Motosporta federācija darījusi visu iespējamo, lai samazinātu klubu izdevumus (daudzie līguma summu ierobežojumi), tomēr Ekstralīgas prasības ir ļoti augstas un konkurētspējīgām komandām vajadzīgi tikpat konkurētspējīgi braucēji.

Vai mēs būtu konkurētspējīgi?

Ja pieņemam, ka "Lokomotīvei" tomēr izdosies saņemt licenci startam Ekstralīgā ar nosacījumu, ka komandā jābūt vismaz četriem Latvijas spīdvejistiem, mums būs ļoti sarežģīti izveidot konkurētspējīgu komandu. Iepriekšējos gados mūs pamatīgi vilka juniori, precīzāk, Andžejs Ļebedevs, taču viņam šis bija pēdējais gads junioros, līdz ar to mēs no tagadējiem jauniešiem paliekam tikai ar Jevgeņiju Kostigovu. Jā, ir mums rezervē Dāvis Kurmis, Oļegs Mihailovs un citi, taču viņiem praktiski nav nekādas pieredzes lielajā spīdvejā. Arī Kostigovs pat 1. līgas līmenī nebija konkurētspējīgs, kur nu vēl Ekstralīgā. Pat neesot ekspertam, skaidrs, ka juniori mums būtu vājākie visā līgā.

Andžejs Ļebedevs, Maksims Bogdanovs un Ķasts Puodžuks ir mūsu trīs izvēles starp pieaugušajiem, bet arī viņiem, atskaitot Bogdanovu, Ekstralīgas pieredzes nav. Cik stabili viņi varētu braukt starp pasaules eliti? Diezin vai viņi kļūtu par komandas vilcējiem, tādēļ pēc palīgiem būtu jālūkojas ārzemju virzienā. Visticamāk, būtu jāņem trīs stabili leģionāri, tādējādi viens no augstāk nosauktajiem latviešiem paliktu ārpus sastāva. Kurš? Tas gan ir smags jautājums...

Polijas Ekstralīgā ir stingrs spīdvejistu algas ierobežojums, kas 2016. gadā nevarēs pārsniegt 150 tūkstošus zlotu (apmēram 40 tūkstoši eiro) sezonā, taču praktiski visi augstas klases braucēji pieprasa tieši šādu garantēto algu. Spīdvejisti saņem arī garantēto summu par katru izcīnīto punktu, kas nākamgad nevarēs pārsniegt 4 tūkstošus zlotu (apmēram viens tūkstotis eiro). Arī šeit visi labākie braucēji, tajā skaitā arī "Grand Prix" spīdvejisti, cer tieši uz maksimālo summu. Varat paskaitīt paši, cik izmaksā klubam kaut vai viena labi aizvadīta sacīkste, nemaz nerunājot par organizatoriskajām izmaksām mājas sacensībās un izbraukuma mačos.

"Lokomotīves" braucēji godam izcīnīja savu vietu Ekstralīgā, taču turpmākais būs atkarīgs nevis no cīņām trekā, bet gan kabinetos...

Slēpts komentārs: USA*Alex

  +6 [+] [-]

, 2015-09-29 14:27, pirms 3 gadiem
Savicki , Lipmani vai Ulmani par runātaju un dalība Ekstralīgā garantēta !

  +2 [+] [-]

, 2015-09-29 15:29, pirms 3 gadiem
USA*Alex rakstīja: Zviedri brauc Polijá, un káds tur Latvijai labums, ja visur skan tikai Dinaburg?!
ej pakārties ar savu Dinaburgu,, jau visiem apnicis klausīties.
Slēpts komentārs: Lido

  -2 [+] [-]

, 2015-09-29 16:02, pirms 3 gadiem
Lido rakstīja: Da aizmirstat par to bezjēdzīgo benzīna nokurināšanu un kaut kādu zviedru un somu algošanu - tā vietā to naudu labāk ieliekat futbolā un izveidojat PROFESIONĀLU futbola klubu Daugavpili, jo ar to talantu, ko Daugavpils futbola skola ražo var pietikt ne tikai prekš medaļām un titula iekš mūsu pašu mazās Latvijas, bet kaut ko ar Eirokausos spēsiet parādīt!
Ar ko bezjēdzīga benzīna nokurināšana ir sliktāka par saturiski tikpat bezjēdzīgu bumbas spārdīšanu lielu onkuļu izpildījumā? (ja jau šādās kategorijās tiek runāts)

  -1 [+] [-]

, 2015-09-29 16:07, pirms 3 gadiem
Da aizmirstat par to bezjēdzīgo futbolu - tā vietā to naudu labāk ieliekat adīšanas/tamborēšas pulciņu izveidošanā, ziemā visiem būs silti, un mājsaimniecēm laba fiziskā atslodze.

Lido rakstīja: Da aizmirstat par to bezjēdzīgo benzīna nokurināšanu un kaut kādu zviedru un somu algošanu - tā vietā to naudu labāk ieliekat futbolā un izveidojat PROFESIONĀLU futbola klubu Daugavpili, jo ar to talantu, ko Daugavpils futbola skola ražo var pietikt ne tikai prekš medaļām un titula iekš mūsu pašu mazās Latvijas, bet kaut ko ar Eirokausos spēsiet parādīt!

     [+] [-]

, 2015-09-29 17:07, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ar ko bezjēdzīga benzīna nokurināšana ir sliktāka par saturiski tikpat bezjēdzīgu bumbas spārdīšanu lielu onkuļu izpildījumā? (ja jau šādās kategorijās tiek runāts)
Ar to, ka lielu onkuļu (kuri pa lielam nekam citam tāpat neder kā bumbas spārdīšanai) resursi ir atjaunojami atšķirībā no benzīna/degvielas/naftas produktiem un tāpēc pēdējos būtu lietderīgāk izmantojami kaut-kur citur ar daudz lielāku pievienoto vērtību, bet pieņemu, ka parastajam sc.com iemītniekam prāta jau nepietiek, lai līdz tam dadomātos!!

  +1 [+] [-]

, 2015-09-29 17:09, pirms 3 gadiem
76 rakstīja: Da aizmirstat par to bezjēdzīgo futbolu - tā vietā to naudu labāk ieliekat adīšanas/tamborēšas pulciņu izveidošanā, ziemā visiem būs silti, un mājsaimniecēm laba fiziskā atslodze.
Tavs domu gājiens protams ir vēl labāks par manējo, bet tā kā šis ir sporta portāls, tad nācas savu domu izteikt sportiskās kategorijās!!
Slēpts komentārs: arhivs X

  +4 [+] [-]

, 2015-09-29 17:57, pirms 3 gadiem
Lido rakstīja: Ar to, ka lielu onkuļu (kuri pa lielam nekam citam tāpat neder kā bumbas spārdīšanai) resursi ir atjaunojami atšķirībā no benzīna/degvielas/naftas produktiem un tāpēc pēdējos būtu lietderīgāk izmantojami kaut-kur citur ar daudz lielāku pievienoto vērtību, bet pieņemu, ka parastajam sc.com iemītniekam prāta jau nepietiek, lai līdz tam dadomātos!!
Jā, Daugavpils spīdeveja komanda ir lielākā naftas produktu patērētāja un tieši no tās ir jāsāk vispasaules akcija, lai motoru sports tiktu aizliegts vispār.

     [+] [-]

, 2015-09-29 18:51, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jā, Daugavpils spīdeveja komanda ir lielākā naftas produktu patērētāja un tieši no tās ir jāsāk vispasaules akcija, lai motoru sports tiktu aizliegts vispār.
Būs jāsāk atbalstīt
komentārus sen nebiju lasījis, bet nekas nemainās. Ja viens sīkais heiteris ir izaudzis, tad viņa vietā piedzimst jauns

  +1 [+] [-]

, 2015-09-29 19:03, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jā, Daugavpils spīdeveja komanda ir lielākā naftas produktu patērētāja un tieši no tās ir jāsāk vispasaules akcija, lai motoru sports tiktu aizliegts vispār.
Vispār var sākt akciju pret spirtu, jo spīdveja izmanto metanolu

     [+] [-]

, 2015-09-29 20:52, pirms 3 gadiem
Virsraksts ir ļoti tendenciozs un neatbilst raksta saturam. Naurim varbūt palūdza sākt "kampaņu", lai attaisnotu to,ka mēs paši atteiksimies startēt Ekstralīgā. Cik zināms ekstralīgas reglamentā jau bija veikti labojumi par "vietējiem", nevis poļu braucējiem, tāpat kā 1.līgā. Un arī vienīgais pagaidām komentārs,no ekstralīgas klubu vadības ( Gožuvas kluba prezidents) ir izteicies par to ka ar Loko ienākšanu ir jāmaina reglaments,lai visiem klubiem nebūtu ierobežojumu attiecībā uz sastāva komplektēšanu. Protams no poļu motofederācijas puses tam nebūs atbalsta,tomēr ja 1.līgā tas nostrādāja,tad jau neredzu iemeslu,ka ekstralīgā varētu neļaut izdarīt izņēmumu Lokomotīvei šajā situācijā...Bet par to ka poļi ir pret Loko,kaut kā neesmu vēl nereizi dzirdējis vai lasījis.
Viss atkarīgs no mums pašiem.

     [+] [-]

, 2015-09-29 21:03, pirms 3 gadiem
Latgalec rakstīja: Virsraksts ir ļoti tendenciozs un neatbilst raksta saturam. Naurim varbūt palūdza sākt "kampaņu", lai attaisnotu to,ka mēs paši atteiksimies startēt Ekstralīgā. Cik zināms ekstralīgas reglamentā jau bija veikti labojumi par "vietējiem", nevis poļu braucējiem, tāpat kā 1.līgā. Un arī vienīgais pagaidām komentārs,no ekstralīgas klubu vadības ( Gožuvas kluba prezidents) ir izteicies par to ka ar Loko ienākšanu ir jāmaina reglaments,lai visiem klubiem nebūtu ierobežojumu attiecībā uz sastāva komplektēšanu. Protams no poļu motofederācijas puses tam nebūs atbalsta,tomēr ja 1.līgā tas nostrādāja,tad jau neredzu iemeslu,ka ekstralīgā varētu neļaut izdarīt izņēmumu Lokomotīvei šajā situācijā...Bet par to ka poļi ir pret Loko,kaut kā neesmu vēl nereizi dzirdējis vai lasījis.
Viss atkarīgs no mums pašiem.
Uzreiz pēc fināla tika skaidri paziņots, ka Lokomotīvei neļaus piedalīties Ekstralīgā. Skaidrs, ka oficiāli tas nav iekalts akmenī, bet, uzmanīgāk pasekojot informācijai, atradīsi, ka šobrīd visur tiek ziņots, ka komandu nepielaidīs. Protams, ka izmaiņas reglamentā varētu veikt un no savas puses neredzu iemeslu, kāpēc Ekstralīga nevarētu to veikt tāpat kā 1. līga, bet šobrīd sakarā ar iespējamo līgas sponsora maiņu tas neesot starp apspriestajiem variantiem.

  -1 [+] [-]

, 2015-09-29 21:10, pirms 3 gadiem
Tas būtu tikai loģiski, ja poļi savā elitārajā Ekstralīgā nelaistu kādu ārzemju komandu - pretējā gadījumā viņi ir vienkārši muļķi. Tāpat kā angļiem Premjerlīgā ielaist kādu Zeņit vai Jeņisej ..

     [+] [-]

, 2015-09-29 21:13, pirms 3 gadiem
Nauris Mackevičs rakstīja: Uzreiz pēc fināla tika skaidri paziņots, ka Lokomotīvei neļaus piedalīties Ekstralīgā. Skaidrs, ka oficiāli tas nav iekalts akmenī, bet, uzmanīgāk pasekojot informācijai, atradīsi, ka šobrīd visur tiek ziņots, ka komandu nepielaidīs. Protams, ka izmaiņas reglamentā varētu veikt un no savas puses neredzu iemeslu, kāpēc Ekstralīga nevarētu to veikt tāpat kā 1. līga, bet šobrīd sakarā ar iespējamo līgas sponsora maiņu tas neesot starp apspriestajiem variantiem.
Jā, tikko palasīju,ka atsevišķi funkcionāri Polijā ir skeptiski par mūsu piedalīšanos, bet nu cik viņi ir ietekmīgi??? Ja jau šobrīd viss ir praktiski izlemts,tad kāpēc par to neziņo oficiāli. Un galvenais, ka palasot komentārus poļu saitos, līdzjutēju lielāka daļa ir PAR mums,ja mēs izpildīsim visas reglamenta prasības.
Un ko nozīmē " neļaus", ja mēs izpildīsim pat prasības par 4 poļiem,lai cik tas absurdi nebūtu?
Un atkārtošos,ka ir informācija,ka arī ekstralīgās reglamentā jau bija izmaiņas šajā punktā par 4 poļiem vai vietējiem.

     [+] [-]

, 2015-09-29 21:16, pirms 3 gadiem
zigiss rakstīja: Tas būtu tikai loģiski, ja poļi savā elitārajā Ekstralīgā nelaistu kādu ārzemju komandu - pretējā gadījumā viņi ir vienkārši muļķi. Tāpat kā angļiem Premjerlīgā ielaist kādu Zeņit vai Jeņisej ..
Viņiem ir citi argumenti! Tieši prētēji, apmēram kā KHL ir ieinteresēts piesaistīt komandas no daudzām valstīm.

     [+] [-]

, 2015-09-29 22:09, pirms 3 gadiem
Latgalec rakstīja: Viņiem ir citi argumenti! Tieši prētēji, apmēram kā KHL ir ieinteresēts piesaistīt komandas no daudzām valstīm.
Poļiem trūkst braucēju un savu klubu kas gribētu piedalīties? Poļi grib regulāri braukāt uz Latviju? Sponsoriem interesē Latgales tirgus?

  +1 [+] [-]

, 2015-09-29 22:11, pirms 3 gadiem
На сайте польской мотофедерации Żużel: Regulaminy | Polski Związek Motorowy
REGULAMINY I KALENDARZ SPORTU ŻUŻLOWEGO 2015
документ Regulamin DMP,DM I Ligi,DM II Ligi
не знаток польского но быстро пробежав нашел следующее
Rozdział 2
Składy drużyn
Art. 709.
1. W meczach, drużyny uczestniczą w składach liczących od 6 do 7 zawodników,
przy czym, w każdej drużynie musi być zgłoszonych (art. 710
ust. 1) co najmniej 4 zawodników spełniających łącznie następujące kryteria:
- są zawodnikami krajowymi,
- posiadają licencję sportową „Ż”,
- nie posiadają licencji międzynarodowych wydanych przez inną FMN niż PZM.

Как видим к krajowymi - это местные

     [+] [-]

, 2015-09-29 22:33, pirms 3 gadiem
sanjok rakstīja: На сайте польской мотофедерации Żużel: Regulaminy | Polski Związek Motorowy
REGULAMINY I KALENDARZ SPORTU ŻUŻLOWEGO 2015
документ Regulamin DMP,DM I Ligi,DM II Ligi
не знаток польского но быстро пробежав нашел следующее
Rozdział 2
Składy drużyn
Art. 709.
1. W meczach, drużyny uczestniczą w składach liczących od 6 do 7 zawodników,
przy czym, w każdej drużynie musi być zgłoszonych (art. 710
ust. 1) co najmniej 4 zawodników spełniających łącznie następujące kryteria:
- są zawodnikami krajowymi,
- posiadają licencję sportową „Ż”,
- nie posiadają licencji międzynarodowych wydanych przez inną FMN niż PZM.

Как видим к krajowymi - это местные
Вот об этом же и пишу... Говорили что уже в этом сезоне такие изменеия были внесены. Так что это точно не причина, почему "не хотят" Локо в Польше.

     [+] [-]

, 2015-09-29 22:43, pirms 3 gadiem
zigiss rakstīja: Poļiem trūkst braucēju un savu klubu kas gribētu piedalīties? Poļi grib regulāri braukāt uz Latviju? Sponsoriem interesē Latgales tirgus?
Poļi ir ieinteresēti,lai spīdvejs attīstītos ne tikai pie viņiem,bet arī kaimiņvalstīs. Tāda bija motivācija pieņemt mūs viņu līgā.Tajā laikā bija pieņemtas arī komandas no Ukrainas un Ungārijas.Tie protams laika gaitā pazuda,jo neizturēja finansiāli. Braukt uz Latviju viņiem vajag 1 vai maksimāli (ja tiek playoffā) 2 reizes sezonā.Tas ir papildus izdevumi 0.5% no kluba budžeta, ja ne mazāk

     [+] [-]

, 2015-09-30 08:33, pirms 3 gadiem
Tagad jau viss skaidri zināms, komandai nav līdzekļu, un nekāda ekstralīga nespīd, + ko jūs domājat "Loko" darīs šādā pasaules līmeņa līgā, esiet objektīvāki savos spriedumos un domājat loģiski, ar tādiem braucējām kā Bogdanovs , Kjasts un Kostigovs tur nav ko darīt, paskatieties kā juniori brauc ekstrālīgā un tad slavējat Daugavpils Lokomotīvi.

     [+] [-]

, 2015-09-30 09:16, pirms 3 gadiem
arhivs X rakstīja: Skatos, ka pokemoni cenšas pamācīt ekspertus
Tu pasaules staigule labāk vispār muti būtu turējusi!!

     [+] [-]

, 2015-09-30 09:23, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jā, Daugavpils spīdeveja komanda ir lielākā naftas produktu patērētāja un tieši no tās ir jāsāk vispasaules akcija, lai motoru sports tiktu aizliegts vispār.
Šim manam komentāram ir vismaz teorētiskas izredzes nonākt līdz Daugavpils spēdveja kūrētāju ausīm - es jau to pašu teiktu par autosportu kopumā, bet tam nebūtu jēgas, jo līdz FIA gaiteņiem vai Eklstona vecajām un sažuvušajām ausīm mani teksti tāpat nekad nenonāks, tāpēc vismaz jācenšas pie prāta vest vietējos nelietderīgos benzīna dedzinātājus!!

     [+] [-]

, 2015-09-30 09:27, pirms 3 gadiem
Latgalec rakstīja: Вот об этом же и пишу... Говорили что уже в этом сезоне такие изменеия были внесены. Так что это точно не причина, почему "не хотят" Локо в Польше.
Lūk šajā reglamenta punktā arī ir rakstīts, ka drīz braukt vietējais, kas šajā situācijā nozīmē "poļu" spīdvejists. 1. un 2. līgā ir izdarīts izņēmums, kur "vietējais" tiek skaidrots ar to, ka tas ir tās valsts braucējs, kuras klubs piedalās čempionātā.

     [+] [-]

, 2015-09-30 13:25, pirms 3 gadiem
Nauris Mackevičs rakstīja: Lūk šajā reglamenta punktā arī ir rakstīts, ka drīz braukt vietējais, kas šajā situācijā nozīmē "poļu" spīdvejists. 1. un 2. līgā ir izdarīts izņēmums, kur "vietējais" tiek skaidrots ar to, ka tas ir tās valsts braucējs, kuras klubs piedalās čempionātā.
Tas ir precizējums, nevis izņēmums, jo ekstralīgā līdz šīm nebija ārzemju komandu.Labi... tas ir juristiem jautājums.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-30 13:38, pirms 3 gadiem
Dzirdēju, ka Loko vadība sestdien Toruņā tiksies ar PGE Ekstralīgas pārstāvjiem!
Bet poļi vēl paši līdz galam nesaprot kas būs tālāk!

     [+] [-]

, 2015-09-30 23:31, pirms 3 gadiem
B*l*jjj*a*v*i*e*n*s!!!Poļu gaumē.Labi nau mums tās naudas braucēju bet pati līga M*Ē*S*L*S !!!Kāds tad tolks vispar startēt tajā līga?????Staiga staiga uz to Spīdveju gadiem bet progresa nulle.

Tev jābūt autorizētam,